8 Şubat 2013 Cuma

bana oyuncak al!



Efendim merhabalar...

Uzun zaman önce "bu blog işi de neymiş?" diyerek kurcalamaya başladığım blogger'da kendime bir hesap açtığımı bile unutmuşum. Tipik özelliğimdir aslında, yarım bıraktığım proje ve hobi sayısı hatırı sayılır miktarda... En başarılı olduğum projeler de çok kısa zamanda planlayıp hemen uygulamaya koyduklarımdır... Maalesef uzun planlama seansları, senaryolar, olasılıklar ve de başkalarıyla sosyalleşme işin içine girince ben sıkılırım...

Bu çabuk sıkılan karakterimi göz önünde tutarsak tam da kendime uygun bir iş seçtiğimi söyleyebilirim; oyuncak pazarlıyorum... Ne güzel değil mi? Kulağa bile renkli, cıvıl cıvıl geliyor sanki... En azından bana öyle geliyor. Yani umduğu işi değil de bulduğu işi yapan insanların ülkesinde işini severek yapan sayılı insanlardan biriyim...

Burada en sevdiğim konu hakkında, yani oyuncaklar hakkında yazacağım. Bloğumun iki amacı var, canım hangi oyuncak hakkında ne isterse yazmak ve de kısa süre sonra tanıttığım tüm güzide oyuncakları halen yapım aşamasında olan sanal oyuncak mağazamda satmak... Dolayısı ile tarafsız bir içerik olmayacak, baştan söyleyeyim...

"ne varsa eskilerde var..."
Kısa zamanda görüşmek üzere, arada bir oyuncak mağazalarını gezmeyi unutmayın olur mu? Mango ve Zara gezmekten daha keyiflidir inanın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder